In de meeste bedrijven is er een netwerkbeheerder of IT bedrijf die ervoor zorgt dat uw netwerk up-to-date blijft. Hij of zij zorgt voor aanpassingen in het netwerk om alle processen te optimaliseren en documenteert dit voor u. Hij heeft ook alle beheerwachtwoorden in zijn bezit. Mocht uw netwerkbeheerder plotsklaps wegvallen en met hem of haar ook alle informatie, kennis en wachtwoorden van uw netwerk, dan biedt Stichting ICT Continuïteit de oplossing voor u.
Stichting Waarborg ICT Continuïteit geeft u de mogelijkheid om de documentatie van uw netwerk met de wachtwoorden veilig op te slaan. De stichting is voor u een onafhankelijke partij waar u altijd de gegevens kunt opvragen. Als uw netwerkbeheerder wegvalt door bijvoorbeeld faillisement of bedrijfsovername, bent u gewaarborgd dat u en uw nieuwe netwerkbeheerder toegang hebben tot alle gegevens.
We bieden u verschillende diensten aan. Allereerst het wachtwoordbeheer van uw netwerk. Dit is van groot belang voor uw bedrijf, aangezien in geval van calamiteiten uw wachtwoorden beschikbaar moeten zijn via een onafhankelijke derde partij. We bewaren daarnaast ook uw netwerkdocumentatie, kunnen deze controleren en vullen indien nodig de ontbrekende informatie aan, in overleg met uw netwerkbeheerder.